» Ověření zákazníci

Ověření zákazníci Zboží.cz

Přidáno: 07.09.2021

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Proč posíláte dotazník o spokojenosti, když zboží nedorazilo? Přitom na netu jste uvádělio, že zboží máte skladem!

 

Vyjádření našeho obchodu

Dotazník Neposíláme My, ale Heuréka cca za týden , takže to Neovlivníme a Kazí nám obchod takovéto Nesmyslné Recenze! Jasně je všude popsáno v Eshopu přímo u Zboží a v dalších krocích objednávky a jasně Viditelné. Zákazník objednal zboží které je Skladem u Dodavatele Sklad *PLOTY a objednal PLOTY do 6-10 prac. dnů, všude jasně popsáno, jen je třeba číst než někde něco objednáte.
Jinak Jsme Jediný Nejlevnější Eshop, který nabízí takovéto zboží s Nejlevnější dopravou s PLOTY až Domů Nyní Balíkovna dle Ceny 59-0Kč a různé Množstevní Slevy a taktéž u Dopravy PLOTŮ od 10000Kč Doprava zdarma a dále nad 15000Kč -1% z Objednávky atd. Jsme jediní co zasílají toto zboží Balíkovnou na Nejbližší místo u Vás v ČR kde si jednoduše zboží vyzvednete například nějakou Drobnost, což většina prodejců s Ploty Nenabízí a zaplatíte ihned za Dopravné Nemalé peníze, Bohužel musíme počkat až naskladníme poté Ihned v Tentýž den dle druhu zasíláme.
Jinak Věšinu ostatního Sortimentu zasíláme Velice Rychle Obvykle v Tentýž pracovní den do 12 hodiny nebo Následující pracovní den. Čekáme na jeho naskladnění poté Ihned Zasíláme. Objednávka právě přes Balíkovnu Malinké Pletivo. Jinak Velké objednávky Opravdu PLOTů na 10 000 Kč Zasíláme Zdarma cca do 6 pracovních dnů. Děkujeme za pochopení.
 

Přidáno: 30.08.2021

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Dobré popisy, rychlost expedice a dodání, dobrá komunikace, široké možnosti platby.

 

Vyjádření našeho obchodu

Moc Děkujeme...
 

Přidáno: 12.08.2021

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Vše OK

Vyjádření našeho obchodu

Moc Děkujeme...
 

Přidáno: 11.08.2021

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Objednávka byla obchodem jednostranně zrušena z důvodu změny ceny. Na navýšení ceny o cca 21 % jsem nepřistoupil.

 

Vyjádření našeho obchodu

NO JAK VIDÍME ZÁKAZNÍK NIC NEPOCHOPIL, ČLOVĚK JE OMYLNÝ NENÍ DOKONALÝ A SPLÉST SE MŮŽE KAŽDÝ, ALE TENTO ZÁKAZNÍK TO ASI NEPOCHOPÍ A JE NAŠTVANÝ ŽE NEMŮŽE MÍT ZBOŽÍ BEZ DPH TO NEJDE, NAPSALI JASNĚ:
VELICE SE OMLOUVÁME PŘI POSLEDNÍ AKTUALIZACI TOHOTO ZBOŽÍ JSME ŠPATNĚ ZADALI CENU BEZ DPH NYNÍ OPRAVENO, VELICE SE OMLOUVÁME NYNÍ JE VŠE V POŘÁDKU BOHUŽEL ZA PŮVODNÍ CENU NENÍ MOŽNÉ DODAT, DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ VIZ ODKAZ
Děkujeme za pochopení nyní je vše jak má být, bohužel stalo se při hromadné změně Aktualizací Skladů a Cen.
 

Přidáno: 08.08.2021

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Obchod asi ok, ale ne vse funguje jak ma

Pro:

Reagovani rychle

Proti:

Nebylo mozne dorucit na balikovnu. To jsem se dozvedel po objednani a zaplaceni. Takze jsem v mem pripade jsem pak musel platil znovu za dopravu ktera byla stejne draha jako zbozi. :(

Vyjádření našeho obchodu

Ano všude v Eshopu a i Přímo u Dopravy před odesláním objednávky vidíte že Balíkovnou Zasíláme pouze zboží ze Skladu *HOBY a *PLOTY-Přísušenství do Rozměru 70x50x50cm do 20Kg jiné zboží z jiných skladů Nelze zaslat z *NÁŘADÍ a nelze ze Skladu *ZAHRADA ! V Celém Eshopu Jasně a Zřetelně Vysvětleno i před Dokončením objednávky. Prosím než něco někde objednáte přečtěte si Popis v detailu zboží kde je jasně uvedena cena a možnost dopravy a v dalších krocích u objednávky u Ceny odkazu na Dopravné které Jasně vidíte v Nákupním košíku, už Snadněji to nejde jen se dívat a číst, nyní ještě lépe upraveno, aby k tomu takto nedocházelo. Děkujeme za pochopení.
 

Přidáno: 01.08.2021

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Doporučuji

 

Vyjádření našeho obchodu

Moc Děkujeme...
 

Přidáno: 23.07.2021

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Vynikající....

 

Vyjádření našeho obchodu

Moc Děkujeme...
 

Přidáno: 29.06.2021

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

rychlost

Vyjádření našeho obchodu

Moc Děkujeme...
 

Přidáno: 12.06.2021

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Obchod zrušil objednávku z důvodu jiné inzerované ceny

 

Vyjádření našeho obchodu

VELICE SE OMLOUVÁME U TOHOTO ZBOŽÍ SE NÁM PŘI DNEŠNÍ AKTUALIZACI ZBOŽÍ STALA CHYBA V CENĚ ZADÁNA OMYLEM NÁKUPNÍ CENA BEZ DPH NYNÍ JE V POŘÁDKU, ZA PŮVODNÍ CENU NENÍ MOŽNÉ DODAT JEŠTĚ JEDNOU SE OMLOUVÁME
Děkujeme za pochopení
 

Přidáno: 06.05.2021

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Hned druhý den mi bylo doručeno zboží. Vše v pořádku.

Vyjádření našeho obchodu

Moc Děkujeme...
 

Vytvořeno systémem www.web-rychle.eu

M2IwY